Ο Εσωτερισμός Για Όλους
ΕΝΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΟΛΥΣΧΙΔΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ
(189 ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ)
ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Α. ΜΑΡΓΙΩΡΗ,
ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ - ΟΜΑΚΟΕΙΑ ΠΟΥ ΙΔΡΥΣΕ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,
ΣΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΝ
ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ.
Ο σύγχρονος φιλόσοφος και πνευματικός δάσκαλος Νικόλαος Ν. Μαργιωρής (1913-1993) υπήρξε μία σύγχρονη πνευματική μορφή.
Δίδαξε ακατάπαυστα επί σειρά δεκαετιών ενώ συνέγραψε πλείστα μεταφυσικά και πρακτικά συγγράμματα μεταξύ των οποίων:
ΑΠΟΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ
Ο αποσυμβολισμός της Ελληνικής Μυθολογίας αφιερούται στη νέα ελληνική γενιά, που μ’ ενθουσιασμό αποζητάει τις γνώσεις των προγόνων της, γνώσεις που ξύπνησαν τον άνθρωπο και σχημάτισαν τον πανανθρώπινο πολιτισμό, που σαν πνευματικό σκοπό του έχει, να μεταβάλει το συνάνθρωπο σ’ ένα αληθινά τέλειο ον. Επειδή πιστεύω πως ο μύθος κρύβει την αλήθεια, θα προσπαθήσω ν’ απομυθοποιήσω λίγους μύθους, ώστε να δούμε την κρυμμένη αλήθεια που κατέχει και ταυτόχρονα να μάθουμε τη Θεία τέχνη της απομυθολόγησης του μύθου. Για να απομυθοποιήσουμε πρέπει να προετοιμαστούμε να μπούμε σε μια καινούρια δόνηση, όπως εκείνη της τελειότητας των μυθοπλόκων, οπότε η αποσυμβόλιση θ’ ανοίξει τους νέους πνευματικούς ορίζοντες, που μέσα τους βρίσκεται η ζητούμενη αλήθεια. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)
ΤΑ ΕΛΕΥΣΙΝΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ
Πάντοτε ήταν κρυμμένα μέσα στα βάθη των αιώνων για τους αμύητους, τα όσα περιελάμβαναν τα Ελευσίνια Μυστήρια ή όπως τα αποκαλούσαν τότε, τα Σεμνά Όργια της Μάνας και της Κόρης, Δήμητρας και Περσεφόνης, που με τον Ίακχο αποτελούσαν τους πρωταγωνιστές του πιο μεγάλου ΤΡΙΟ - ΤΡΙΓΩΝΟΥ, του Ελευσίνιου Κύκλου. Αυτό το Θεϊκό ΤΡΙΟ μέσα του έκρυβε τα δόγματα του Ορφισμού, μιας εσωτερικής αποκάλυψης μυστήρια, που δίδασκε την αρχαιότατη Κοσμογονία, τη μυστικιστική Θεογονία, με κεντρική πηγή ένα μόνο Δημιουργό Πατέρα, Αΐδιο και Άπειρο, Αδιαφόρητο και μη Διαφοροποιημένο. . . (Δραβινικό ΤΡΙΟ. Αιγυπτιακό ΤΡΙΟ. Ελευσίνιο ΤΡΙΟ). Παράλληλα πίσω από τους ύμνους και τους στίχους τους οι ποιητές και τραγωδοί της κλασσικής Ελλάδας, έκρυβαν τις απόκρυφες γνώσεις, που έλαβαν όταν μυήθηκαν στα Ελευσίνια Μυστήρια. (. . .) (ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)
ΟΙ ΦΑΡΑΩ (ΑΚΕΝΑΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥΤΑΓΧΑΜΩΝ)
Ο θάνατος για τους ανθρώπους αποτελούσε και αποτελεί το πιο μεγάλο πρόβλημα μέσα στη Δημιουργία. Από το πρόβλημα αυτό δεν είχε βέβαια ξεφύγει ούτε η θυγατέρα του Νείλου ποταμού η όμορφη Νειλοχώρα, η Αίγυπτος, που από τα βάθη των χιλιετηρίδων, 6000 με 5000 χρόνια π.Χ., αγωνιούσε να λύσει το προβληματικό φαινόμενο αυτό. Είχε την τύχη να γεννήσει τιτάνες του πνεύματος, που χρησιμοποιώντας μια προκατακλυσμιαία μύηση, έδωσαν απάντηση στο πρόβλημα αυτό και δίδαξαν για πρώτη φορά στη νεώτερη μετακλυσμιαία ανθρώπινη φυλή, ένα απλό θρησκευτικό σύστημα, με το οποίο μπορούσαν να προετοιμαστούν για την εφαρμογή του με αληθινή επιτυχία, όσοι το ακολουθούσαν. (Το νέο σύστημα διαπαιδαγώγησης ονομάστηκε θρησκεία). Οι πρώτοι πρωτεργάτες και μέγιστοι ιεροφάντες αυτού του μεγάλου έργου, υπήρξαν δυο ανώτερες μορφές, πνευματικής αξίας αναμφισβήτητα ανυπέρβλητης, γίγαντες της γνώσης και σοφίας. Πρώτος πρέπει να μνημονευθεί ο μεγάλος Αρχιερέας του σειριακού συστήματος λατρείας, αστρονόμος και φιλόσοφος Θωτ ή καθώς οι Έλληνες τον έλεγαν, Ερμής ο Τρισμέγιστος. Δεύτερος πρέπει να κατονομασθεί ο μεγάλος Όσιρις, το πνεύμα του τέλειου και θείου στην καταγωγή, ανθρώπινου όντος. Τρίτη στην αλησμόνητη αυτή τριάδα έχει θέση, για τη δικαιοσύνη και την αγάπη του ανθρώπου, η θεία και ευλογημένη Ίσιδα, σύζυγος αγαπημένη του μεγάλου Όσιρι. Αυτοί οι τρεις θεοποιήθηκαν και έγιναν οι ιδρυτές μιας κοινωνίας άλλης, πολύ διαφορετικής από την προηγούμενη, όπου το έργο δράσης του καθένα είχε αντίκτυπο στον άλλο και η γνώση με τη σοφία και την εμπειρία του ενός μέλους μέσα στην κοινωνία, θα ωφελούσε και θα βοηθούσε το άλλο μέλος της κοινότητας για την αντιμετώπιση του ίδιου προβληματικού θέματος του αναπόφευκτου θανάτου. Έτσι συνοίκησαν οι κάτοικοι των οχθών του Νείλου ποταμού και κτίσθηκαν οι πρώτες πόλεις του σημερινού πολιτισμού μας Θήβα (. . .), Μέμφιδα, Ηλιούπολη, Σάϊδα κ.λπ. (. . .). (ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)
ΑΠΟΚΡΥΦΟΛΟΓΙΑ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Το Μεταφυσικό αυτό φιλοσοφικό σύγγραμμα, βαφτίστηκε ΑΠΟΚΡΥΦΟΛΟΓΙΑ, γιατί ειδικά μέσα στους δύο του τόμους Α και Β, θα ασχοληθεί αποκλειστικά για τους κρυμμένους και αφανέρωτους Νόμους του όλου Σύμπαντος, αυτούς που η διανοητική εμβέλεια, αδυνατεί να περιλάβει στη λογική - συνειδητή περιοχή της. ΑΠΟΚΡΥΦΟΛΟΓΙΑ, είναι η επιστήμη των επιδέξιων συνανθρώπων, που αγωνίζονται σκληρά, να μελετήσουν τις εμπειρίες των μεταφυσικών ερευνητών, πάνω στις ληθαργούσες δυνάμεις κάθε ανθρώπου και να τις επαληθεύσουν στους εαυτούς τους. Ακόμα, η Αποκρυφολογία, παρέχει όλα τα γνωστά ως σήμερα και άγνωστα επιτεύγματα των επί μέρους κλάδων της, που είναι άφθονοι και καλύπτουν τόσο το Μικρόκοσμο, άνθρωπο, όσο και τον Μακρόκοσμο, το Σύμπαν όλο (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)
ΓΕΝΕΣΗ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΩΝ ΚΟΣΜΩΝ
Ένας βαθύς και ατέλειωτος οραματισμός, συνδυασμένος και ενισχυμένος με Πυρηνική Φυσική, Αστρονομία, Αστροσοφία, Θεολογία και Εσωτερική Φιλοσοφία, κυριαρχεί από τον πρόλογο ακόμα στον κατάπληκτο αναγνώστη σκηνές υπερβιβλικών και απίθανων εικόνων. Η Γένεση και Θάνατος των κόσμων ξετυλίγεται μπροστά στη φυσική οθόνη που παρακολουθεί ο αναγνώστης και βλέπει ότι κανένα από τα όντα που γεννιούνται μέσα στους πολυποίκιλλους κόσμους της δημιουργίας δεν εξαιρείται, δε διαφεύγει από τους αιώνιους Νόμους, που καθορίζουν και εποπτεύουν την αρχή και το τέλος τους. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)
Ο ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΚΡΙΓΙΑ ΓΙΟΓΚΑ
ΚΤΙΚΗ ΕΘΟΔΣ ΔΙΧΩΣ ΔΑΣΚΑΛΟ ΤΗΣ ΣΩΜΑΤΟΨΥΧΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗΣ - 50 ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ, 20 ΨΥΧΙΚΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ
Η Πρακτική Μέθοδος της Κρίγια Γιόγκα, γράφτηκε για να εφαρμοστεί σωστά από τους εκπαιδευομένους και τους εκπαιδευτές τους. Να θεραπεύσει δίχως καθόλου φάρμακα και δίχως μηχανικά μέσα κάθε σωματοαρρώστια και κάθε ψυχοπάθεια. Στηρίζεται στο Νου και στις ασκήσεις που υποβάλλεται το σώμα, με βοηθούς, το Νευρικό και μυϊκό σύστημα. Η κάθε άσκηση της Κρίγια, με τις εφτά της φάσεις, όχι μονάχα θεραπεύει τις σωματικές αρρώστιες, αλλά και αναζωογονεί όλο τον οργανισμό και προλαβαίνει να απωθηθούν και να μη καλλιεργηθούν μέσα στο σώμα του ανθρώπου, οι τάσεις για παθήσεις. [. . .] (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)
ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΑΥΓΟ
Σκοπός του έργου μου αυτού είναι, να σας παρουσιάσω κατά δύναμη την Πυθαγόρεια Αριθμοσοφία, αυτή την πρωτότυπη επιστήμη που γέννησε και απεκάλυψε μια εξαιρετική ιδιοφυΐα, ο αλησμόνητος Μύστης Πυθαγόρας. Με τα λαμπρά της Αριθμοσοφίας φώτα, περπάτησαν οι άξιοι συνεχιστές του και οδήγησαν στη λεωφόρο που χάραξε εκείνος τον Πλάτωνα, το γίγαντα της σύλληψης της Πυθαγόρειας κλεισμένης εσωφιλοσοφίας. Όσο και αν απομακρυνθήκαμε από την εποχή του και αν τα τότε φώτα που σκόρπισε ολόγυρά του έχουν σχεδόν σβηστεί, όμως δεν έπαψε ο κραδασμός της σκέψης του να πάλλει στις ψυχές μας και να μας οδηγεί από τον τωρινό μας κόσμο, στην τότε εποχή του, όπου δίδαξε την πολυαγαπημένη του Αριθμοσοφία. Ο Πυθαγόρας δίδαξε τους μαθητές της Τρίτης τάξης το ιερό μυστήριο των αριθμών-συμβόλων και τους εξήγησε λεπτομερέστατα τις σχέσεις τους, καθώς και την συνάφειά τους, με την Υπόσταση και την Αρχή των Πάντων. Μέσα στην αποκάλυψη αυτής της Αριθμοσοφίας, στη σχέση δηλαδή των αριθμών-συμβόλων, με την ανεξάντλητη Πηγή της Μιας Μοναδικής Ουσίας, μας είναι δυνατό να διαβλέψουμε, μια εσωτερική συνεργασία των διαφόρων αντιθέσεων που σχηματίσθηκαν από την απειρία της ρέουσας από την Ουσία πολλαπλότητας, για την παραγωγή μιας αναγκαίας αρμονίας, προς ολοκλήρωση στη μορφοποίηση του Θείου Σχεδίου. Κάτω από την επίδραση αυτών των σκέψεων, μελέτησα πρώτα από εξωτερικής πλευράς το όλο θέμα και ύστερα το πέρασα στη εσωτερική πραγματικότητα της Φερεκύδιας Τερατουργίας, οπότε έφτασα σχεδόν στα σύνορα της Θείας του διδασκαλίας, όπου ολοκλήρωσα το έργο μου. Κάτω από αυτές τις προϋποθέσεις, συνάντησα και θαύμασα την ιερή του Τετρακτύ, το άμωμο σύμβολο-όργανο των Πυθαγορείων, που είναι το μοναδικό Κλειδί του Όλου της Αριθμοσοφίας Κώδικα. (...) (ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)
Ο ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Ο ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΤΡΙΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΙΑ ΖΩΗ
ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΣΔΙΑΣΤΑΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
Σκοπός του βιβλίου είναι, να μιλήσει για την υπερδιανοητική λειτουργία του Νου, αυτή που μεταχειρίζονται από χιλιετίες οι εσωτεριστές, μυστικιστές, προφήτες, άγιοι, διδάσκαλοι της σοφίας, απλοί άνθρωποι της πίστης, οραματιστές, αγαθές ψυχές δίχως εγωισμό, Μύστες ξακουσμένοι και απολυτρωμένοι από τα μάταια της ανθρωποζωής. Όλοι αυτοί εισήλθαν στην άλλη όψη του τέλειου κόσμου, του Παραδείσιου Κόσμου του Ιησού Χριστού και της Νιρβάνα του Βούδα. Με το βιβλίο αυτό ο αναγνώστης θα βρει, πως η αλήθεια των λόγων όλων αυτών των συνανθρώπων, μιλεί για τον τετραδιαστατικό κόσμο, που τώρα οι επιστήμονες ανακάλυψαν. Κάθε αναγνώστης, με καλή προαίρεση, θα καταλάβει, πως θρησκεία και επιστήμη βαδίζουν στον ίδιο ανηφορικό δρόμο και σκοπός τους είναι, να δώσουν στον άνθρωπο να καταλάβει, πως δεν είναι μόνον αυτός ο περιορισμένος τόπος που ζούμε, το τέρμα της ζωής. Αντίθετα. Πέραν από τον τάφο, ανοίγονται οι πόρτες της αιωνιότητας σε όλους μας. (Από την έκδοση)
Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ
Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΤΟ ΑΠΟΓΕΙΟ ΤΗΣ ΔΟΞΑ ΤΗΣ
Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΤΟ ΑΠΟΓΕΙΟ ΤΗΣ ΔΟΞΑ ΤΗΣ
Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΤΟ ΑΠΟΓΕΙΟ ΤΗΣ ΔΟΞΑ ΤΗΣ
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΤΤΑΡΩΝ
Αντικειμενικός σκοπός της Εσωτερικής Θεραπευτικής είναι να κατορθώνει πρώτα να διατηρεί τις εσωτερικές δονήσεις των στοιχείων που αποτελούν το σώμα μας, τη φυσική τους απόδοση. Αυτό για να επιτευχθεί χρειάζεται η γνώση της ποσολογίας των στοιχείων, που τρέπει να υπάρχουν μέσα στον οργανισμό μας και ο τρόπος με τον οποίο θα διατηρούνται ποσολογικά σ' αυτά τα καθιερωμένα ποσά τους. Ακόμα σκοπός της Εσωτερικής Θεραπευτικής είναι να μειώνει ή να αυξάνει την ένταση των δονήσεων των εσωτερικών στοιχείων, ανάλογα με τις ανάγκες και τις περιστάσεις που διέρχεται ο άνθρωπος σε συσχετισμό με την ολόγυρα φύση ή με τα εξωτερικά στοιχεία, που τον περιβάλλουν. (ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΡΜΗ ΤΟΥ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ
Διάφορες μελέτες πάνω σε καυτά θέματα φυσικά και μεταφυσικά που έγραψε ο Διδάσκαλος ΝικόλαοςΑ. Μαργιωρής. Οι μελέτες προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στον ακούραστο μελετητή.
Η μελέτη Νο 4 ΜΑΓΝΗΤΟΘΕΡΑΠΕΙΑ, παρ' όλο που είναι μικρή και περιορισμένης ανάπτυξης, φέρνει πολύ παλιά μηνύματα και δίνει μια σωστή εικόνα για θέματα θεραπευτικής. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)
ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ (ΔΙΤΟΜΟ)
ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΓΕΝΕΣΗΣ ΕΣΩΣΥΜΠΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΕΞΩΣΥΜΠΑΝΤΩΝ
Εις τα βάθη του Αχανούς και Ανυπάρκτου Χρόνου, εκεί όπου διαστήματα μόνιμα λησμονούνται και όπου η ανυπαρξία των πάντων βασιλεύει ΑΙΩΝΙΩΣ θα υποβώσκη μέσα στα ανεξιχνίαστα και τα απύθμενά του βάθη το ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΟΝ ΥΠΑΡΧΟΝ, εκ του οποίου μέλλουσι ν' αναβλυσθώσι ΤΑ ΣΥΜΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΥΜΠΑΝΤΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ.
Εκεί όπου ο τοποχρόνος δεν υφίσταται και ο Υποκειμενισμός αιώνια βασιλεύη και όπου το Αόρατον θα εμφιλοχωρή ως η αντίθεσις του Ορατού και η Ανυπαρξία ως η μέλλουσα ΑΡΧΗ της συνεχούς Υπάρξεως και ο ΑΠΩΝ θα βασιλεύη πάντοτε, εν ονόματι του ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ, ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ και του ΑΙΩΝΙΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ. Εις τα τρίσβαθα εκείνα αμέτρητα Εσωβάθη της ακατανόητου εις τον πεπερασμένον νουν μας Παρουσίας της ΠΑΝΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΚΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ αιώνια ΑΡΧΑΙ, ΜΗΤΡΑΙ, ΙΔΕΑΙ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ! ΜΟΝΑΔΑΙ Βασιλέων.
Ο Μέγας ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ, τον VIον π.Χ. Αιώναν ονόμασεν ΚΟΣΜΟΝ, ό,τι ο οφθαλμός ορά, την των όλων δηλαδή περιοχήν, την περιέχουσαν τους πάσης φύσεως αστέρας και πάντα τα εν αυτώ ενσώματα και ασώματα Δημιουργήματα.
Τουθ' όπερ σημαίνει εις την σημερινήν Ελληνικήν πάντα τα συνισορροπούμενα, τα συνυπάρχοντα και τα κινούμενα υπό σπανίαν τάξιν και αρμονίαν. Ο ίδιος επρέσβευε ότι δεν είναι δυνατόν να υπάρχη μόνον ένας κόσμος....
Ο ΜΗΤΡΟΔΩΡΟΣ (Ε' και Δ' π.Χ. αιώνα) μεταπυθαγόρειος Φιλόσοφος διετύπωσεν ως εξής την πεποίθησιν της υπάρξεως και άλλων κόσμων:
"Ασφαλώς θα ήτο μωρόν να πιστευθή ότι ένας αγρός καλλιεργημένος και διαθέτοντος παχύ στρώμα χώματος θα ήτο δυνατόν να παρουσίαση ΕΝΑΝ μόνον στάχυν σπαρέντος σίτου".
Κατά συνέπειαν οι φιλόσοφοι αυτοί ακραδάντως πιστεύουν ότι δεν υπάρχει μόνον ΕΝΑΣ κόσμος, αλλά πολλοί ΚΟΣΜΟΙ. [...] (Από την έκδοση)
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΧΑΘΑ - ΓΙΟΓΚΑ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ
Η Χάθα-Γιόγκα [. . .], όταν σωστά εξετασθεί, μπορεί να διδάξει, το μέγα της μυστήριο, αυτό που περιέχει και είναι το μεγάλο μυστικό αυτό, ο αποσυμβολισμός της, που εύκολα στην πρακτική εφαρμογή διαπιστώνεται, με τις κινήσεις, στάσεις και φιγούρες που παίρνει ο ασκούμενος, ώστε να θεραπεύσει και να προετοιμάσει ολόκληρο το φυσικοοργανισμό του, σ' ένα σωστό ΡΗΛΑΞ - ΧΑΛΑΡΩΣΗ, αυτή που θα μας δώσει το δικαίωμα να ανανεώσουμε τα κύτταρα με μια καινούργια δύναμη της ΠΡΑΝΑ, αφού κατάλληλα τη χρησιμοποιούμε, στο φυσικό μας σώμα. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)
Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
Ο συγγραφέας αποτείνεται στους συνανθρώπους της εποχής του και στους μέλλοντες να ζήσουν, υποδεικνύοντας ένα τρόπο ζωής, που σαν βάση του, θα έχει την αγάπη στηριζόμενη στη θυσία. Το βιβλίο δίνει απαντήσεις και λύσεις. (Από την παρουσίαση της έκδοσης)
Καμιά αλήθεια δεν μπορεί να είναι πιο μεγάλη, απ' την αληθινή αλήθεια, που τη διδάσκει ο πασίγνωστος και ο παμπάλαιος Νόμος, της Ανταποδοτικής Δικαιοσύνης. Σανσκριτικά λέγεται ΚΑΡΜΑ, όλοι το ξέρουμε κι ας κάνουμε πως δεν καταλαβαίνουμε, πως ότι θα κάνουμε θα μας κάνουν και όπως συμπεριφερθούμε θα μας συμπεριφερθούν. Ο κάθε πόνος μας και η κάθε στεναχώρια μας, δεν είναι τίποτα άλλο, παρά ο πόνος που κάποτε δώσαμε και η στεναχώρια μας, μια πίκρα που κάποτε προσφέραμε στο συνάνθρωπό μας.
Εδώ η λέξη Νόμος, σημαίνει πιο απλά, την επανόρθωση, την επαναφορά στη θέση του κάτι που μετακινήσαμε, κάτι που φθείραμε, που αλλοιώσαμε, που αποσπάσαμε, που μεταχειριστήκαμε, που θίξαμε, που προσβάλαμε, που ντροπιάσαμε, που αδικήσαμε, που κατηγορήσαμε, που διαβάλαμε, που εκμεταλλευτήκαμε, που οικειοποιηθήκαμε, που περιφρονήσαμε, που βλασφημίσαμε, που διαφθείραμε και σκανδαλίσαμε και κακοπαραδειγματίσαμε και ψυχικοπνευματικά γκρεμίσαμε και σπείραμε το φόβο, την απιστία, την αμφιβολία, στη στήριξη της ελπίδας για την αγάπη του Θεού στα πλάσματα Του. [...] (Από τον πρόλογο της έκδοσης)
ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΟΨΥΧΩΝ
Η Μετενσάρκωση είναι η συνεχής ενσωμάτωση ή η αδιάκοπη σάρκωση των πνευματοψυχών, που παίρνουν από κάθε τους αναγέννηση την εμπειρία του μορφικού μας κόσμου, που συνίσταται στις αντιθέσεις που επικρατούν στη διάστασή μας. Μόνο με την μετενσάρκωση δίνονται απαντήσεις στα υπαρξιακά αναπάντητα ερωτήματα. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)
ΛΕΥΚΗ ΜΑΓΕΙΑ
Η Μαγεία ήταν η πρώτη επιστήμη που απασχόλησε παλιούς προκατακλυσμιαίους και μετακατακλυσμιαίους πολιτισμούς. Σ' αυτές τις απομακρυσμένες από τις μέρες μας ανρωποεποχές, οι γνώσεις δεν ήταν χωρισμένες, αλλά αποτελούσαν έναν και μόνο δρόμο με τον οποίον έφτανε ο άνθρωπος των τότε εποχών στην επικυριαρχία του πάνω στη Φύση και στους Νόμους της. (. . .) (ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)
ΔΡΑΒΙΔΕΣ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Δέκα χρόνια περίπου πέρασαν από τότε που κυκλοφόρησε το βιβλίο μου αυτό. Μέσα στα δέκα αυτά χρόνια, γράφτηκαν άλλα βιβλία, που είχαν συμπληρωματικές απόψεις πάνω στο θέμα μας αυτό. Όμως καμιά άποψη, δεν πλησίαζε την ακριβή αιτία της γέννησης και της καταστροφής κάθε πολιτισμού, που συνακολουθεί τον άγραφο νόμο της ακμής και παρακμής κάθε μορφοποιημένης εκδήλωσης - παράστασης. Ο Δραβινιακός πολιτισμός, δείχνει ολοκάθαρα την ύπαρξη μιας ρωμαλέας νοητικής δύναμης, που είχε κατορθώσει να διασπάσει τον τρισδιαστατικό εξαναγκασμό και να γνωρίσει και άλλες παλμοδονήσεις, πέραν από το Σύμπαν μας αυτό. Οι Νόες αυτοί, χρησιμοποιούσαν ολόκληρο το Νου τους και συνελλάμβαναν ανώτερες δονήσεις, που ο σημερινός πολιτισμός, αδυνατεί να πιάσει και να συνειδητοποιήσει. Αυτό γίνεται γιατί ανδρώθηκε με τραγική εξωστρεφική εκπαίδευση, τόσο επιμελημένη, που δεν άφησε κανένα περιθώριο στον άνθρωπο αυτού του πολιτισμού, να ξυπνήσει την εσωστρεφική του κληρονομιά, που έχει μέσα του αχρησιμοποίητα κλεισμένη. (...) (Από την εισαγωγή της έκδοσης)
ΦΩΣ ΕΙΣ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ
Η συγγραφή του παρόντος βιβλίου εγένετο κατά το χρονικό διάστημα μεταξύ της 1.7.74 και 30.9.74 εν Αθήναις και υπό ανωμάλους σχεδόν συνθήκας, λόγω των Κυπριακών γεγονότων.
Η μέθοδος της συγγραφής είναι ολίγον τι περίεργος και πρωτότυπος, αλλά ενδείκνυται καθώς θα διαπιστώσει ο αναγνώστης δια τον σκοπόν και προορισμόν του παρόντος. Εις μικράς ή μεγαλυτέρας πνευματικάς συγκεντρώσεις, υπεβάλλοντο υπό των παρισταμένων ερωτήσεις εσωτερικού περιεχομένου. Εκάστη ερώτησις ελάμβανεν αμέσως τον αύξοντα αριθμόν της και επακολουθούσε η απάντησις του συγγραφέως Ν. Α. ΜΑΡΓΙΩΡΗ. Αυτή πάραυτα κατεγράφετο υπό της εθελόντριας γραμματέως κυρίας Ρ.Κ. και μετά ανεγιγνώσκετο παρ' αυτής εις επήκοον όλων.
Ο τρόπος αυτός εχρησιμοποιήθη δια τους εξής κυρίως λόγους:
- Να πληροφορηθώ τα σημεία εκείνα του εσωτερισμού, τα οποία βασανίζουν περισσότερον τους ασχολουμένους με αυτόν.
- Να διαπιστώσω τας γνώσεις και μελέτες των επ' αυτού, και
- Να μου δοθεί η ευκαιρία να εκφέρω και τας προσωπικάς μου απόψεις και το ατομικό μου πιστεύω επί του εσωτερισμού, ακριβώς επί των συζητουμένων σημείων του. Επί πλέον θα βοηθήση κατά πολύ η επαφή αυτή μεταξύ του διδάσκοντος και των διδασκομένων, όσον αφορά την διδακτέαν ύλην, την οποίαν θα προγραμματίσω δια το άμεσον μέλλον. Τώρα κατά πόσον ο σκοπός αυτός επιτεύχθη υπό του συγγράψαντος, εναπόκειται εις την κρίσιν του αναγνώστου. (Από την έκδοση)
ΑΠΟΚΡΥΦΟΛΟΓΙΑ (ΤΡΙΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Στο έργο αυτό γίνεται από τον συγγραφέα μια τεράστια προσπάθεια να κατανοήσει ο αναγνώστης την έννοια της Αποκρυφολογίας σε αντιπαράθεση με το Μυστικισμό. Έννοιες τόσο παρεξηγημένες στις μέρες μας. . . Ποιος είναι άραγε ο Αποκρυφιστής και τι διαφορά υπάρχει από τον Μυστικιστή. Υπάρχει η Αντίθεση στη Δημιουργία και πώς λειτουργεί; Πολύτιμες παρακαταθήκες του συγγραφέα που απασχολούν όλους όσους ασχολούνται σοβαρά με τα θέματα του Εσωτερισμού. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)
ΠΑΤΑΠΙΟΣ Ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΕΞ ΑΙΓΥΠΤΟΥ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΚΑΙ ΟΣΙΟΣ
ΑΠΟΚΡΥΦΟΛΟΓΙΑ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Η ΠΡΩΤΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Αποκρυφολογία είναι η διττή επιστήμη ή η δυαδική εξέταση του κόσμου, του ορατού μας κόσμου και του αοράτου μας κόσμου. Γιατί προπορεύεται της εξωτερικής μας επιστήμης πάρα πολύ και διανοίγει το δρόμο στις μέλλουσες πορείες, που η εξωτερική επιστήμη θα τολμήσει μετά από πολλές εκατονταετίες, ενώ η εσωτερική επιστήμη θα τολμήσει μετά από πολλές εκατονταετίες, ενώ η εσωτερική επιστήμη, η Αποκρυφολογία, θα ανέβει ακόμα πιο ψηλά και ακόμα πιο ψηλά, και ποτέ δε θα σταματήσει να ερευνά τα Σύμπαντα και τους Εσωκόσμους. (. . .) (ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)
ΞΥΠΟΛΗΤΟΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ
ΛΑΙΚΗ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
Ο αναγνώστης μπορεί να βρει σε τούτες τις γραμμές την εσωτερική αξία και την ουσία του έργου αυτού. Οι Έλληνες αναστενάρηδες, μοναδικοί σ’ όλο τον κόσμο, αποδεικνύουν τη μυστικιστική ψυχοσύνθεσή τους και με την πυροβασία τους μας παρουσιάζουν ένα από τα ανεξήγητα μυστήρια του κόσμου, την ακαΐα. Μια δύναμη αόρατη και άγνωστη ακόμα στην εξωτερική επιστήμη, κινεί μηχανισμούς ανώτερους απ’ αυτούς της φύσης, που κάνουν τον αδύναμο άνθρωπο κυρίαρχο και νικητή των φυσικών στοιχείων. Με όπλο του το απόλυτο πιστεύω, εκχύνει από τα βάθη της ψυχής του μια υπερδυναμική αιθερικής φύσης ουσία, την εντελέχεια του Αριστοτέλη ή το εκτόπλασμα των σημερινών επιστημόνων, που διασκορπίζεται στο σώμα και το περιλούζει όλο. [. . .] (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)
ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΜΙΝΩΑ
Ένα κομμάτι από τα ωραιότερα της Ελληνικής Μυθολογίας είναι της νήσου Κρήτης και του μεγάλου βασιλιά της Μίνωα. Οι Έλληνες ιστορικοί και πρώτος ο Ηρόδοτος, πίστευαν και έγραφαν από πληροφορίες που κατείχαν, ότι οι αυτόχθονες, οι ντόπιοι κάτοικοί της, "οι Ετεοκρήτες" (οι αληθινοί Κρητικοί) κάποτε ήταν ο μόνος πληθυσμός της. Στις μέρες του Ηρόδοτου υπήρχαν, καθώς γράφει, σε δυο περιοχές, την Πολίχνη και στον Πραίσο (Ηρόδ. 170-171).
Συνάμα ο ίδιος ο Ηρόδοτος μας γράφει, ότι προτού οι Δωριείς κατέβουν από την Πελοπόννησο, οι Λέλεγες κατείχαν και την Κρήτη και τα υπόλοιπα νησιά του Αιγαίου. Μάλιστα επί λέξη αναφέρει τα εξής "...την γαρ Κρήτην είχον το παλαιόν πάσαν βάρβαροι". (Ηρόδ. Ι, 173).
Όπως θα σας αποδείξω πιο κάτω, ο ισχυρισμός αυτός του Ηρόδοτου δεν είναι ακριβής και απόλυτος, γιατί ο ίδιος σε άλλα σημεία του έργου του μας γράφει, ότι οι Λέλεγες ήταν από την Κρήτη και ο αδελφός του Μίνωα Σαρπηδόνας αποίκησε την Μίλητο. Άλλωστε υπήρχαν τότε η Κρητική Ίδη και η Τρωϊκή Ίδη, πράγμα που αποδεικνύει τη σχέση της νήσου Κρήτης με τη Μικρασιατική κοινωνία.
Ο Απολλόδωρος στα "Χρονικά" λέγει, ότι ο Ηρόδοτος με την περίπτωση του Σαρπηδόνα σαν οικιστή της Μιλήτου, αναγνωρίζει την καταγωγή των Λυκίων από τη νήσο Κρήτη. (Απολλόδ., III, 1,2). Στο βιβλίο μου "Δραβίδες, οι πρόγονοι των Ελλήνων" αναλύω με λεπτομέρειες, ότι οι Κρήτες σώθηκαν από τον καταποντισμό της μεγάλης χώρας του Αιγαίου και της Μεσογείου όλης, που συντελέστηκε γύρω στα 12.000 έως 16.000 χρόνια προ Χριστού.
Οι Λέλεγες και οι Λύκιοι, οι Κρήτες (οι Ετεοκρήτες) καθώς και οι κάτοικοι της Ηπειρωτικής Ελλάδας και όλων των νησιών, ήταν μιας φυλής και συναποτελούσαν τους Δραβίδες, ένα λαό εξελιγμένο και κάτοχο πολιτισμού πολύ ανώτερου από το σημερινό δικό μας πολιτισμό. (Βλέπετοαγγλόφωνοβιβλίομου "DRAVIDIANS THE PRE-HELLENIC GREEKS").
Ο Στράβωνας μας γράφει, ότι η πόλη της Κνωσσού στα παλαιότατα χρόνια λεγόταν "Καίρατος" και οι κάτοικοι της "Καιράτιοι" (Στράβωνας Χ, 476, 67 π.Χ. - 23 μ.Χ.). Πολλές πόλεις της Ασίας ονομάζονταν στην αρχαιότητα Καιράτιοι πόλεις. Είναι λέξη Δραβινιακής, προελληνικής ρίζας και σημαίνει την κατοικήσιμη περιοχή και γενικά μια περιτοιχισμένη πόλη ή και ακρόπολη. Στην Καρχηδόνα και στην Καρθαία και στην Ασία τα Τιγρανοκέρατα. Επίσης ο Ησύχιος αναφέρει μια πόλη των Αρμενίων με την ονομασία Κέρατα.
Η λέξη αυτή η προελληνική και ύστερα ελληνική γράφτηκε με έψιλον (Ε) στου χρόνου τη ροή και συμβολίζει τη δύναμη, τον πλούτο και τη θεϊκή καταγωγή. Οι δοξασίες αυτές για τα κέρατα έφτασαν μέχρι τις μέρες του Μεγάλου Αλεξάνδρου, όταν οι επίγονοί του τον παρουσίαζαν με κέρατα κριαριού. Αλλά ο ίδιος ο πατέρας θεών και ανθρώπων Δίας, στην Κρήτη σαν γεννήθηκε, τράφηκε από ένα κατσικίσιο κέρατο, το περίφημο "κέρας της Αμάλθειας". Σε σχήμα και κατ' επέκταση ο Κεράτιος κόλπος των Βυζαντινών, για να δείξει τον οχυρωμένο κόλπο. Οι Κρήτες είχαν σαν προγονικό τους σύμβολο την κεφαλή του ταύρου με τα δυο του κέρατα, που στις αναπαραστάσεις τους τον έδειχναν από τα πλάγια (προφίλ) σαν ΜΟΝΟΚΕΡΑΤΟ. [...] (Από τον πρόλογο της έκδοσης)
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΗ ΛΕΥΚΗ ΚΑΙ ΜΑΥΡΗ ΜΑΓΕΙΑ
ΛΑΪΚΗ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
Η λευκή ή μαύρη σκέψη, είναι ενδεικτικές καταστάσεις της ψυχικής ποιοτικής εξέλιξης του συνανθρώπου. Είναι πια διεπιστωμένο, ότι όσο ο άνθρωπος εξελίσσεται, τόσο ο ψυχικός του κόσμος παύει να στρέφεται προς τα κατώτερα αγαθά της ύλης και κατά συνέπεια δεν πασχίζει να τα αποκτήσει με κάθε τρόπο. Από τη νικητήρια αυτή στιγμή της αποχής μας από την απόκτηση των πλάνων αγαθών της ύλης, η μαύρη σκέψη που τα επιζητούσε, απομακρύνεται από την εξουσία της και παραχωρεί τη θέση της στην άλλη αδελφή της, τη λευκή σκέψη. Όταν αυτή η αλλαγή κάποια στιγμή πραγματοποιηθεί μέσα στον ψυχικό μας κόσμο, αρχίζει να κυριαρχείται η καθημερινή ζωή μας από τη λευκή μαγεία. Λευκή μαγεία είναι η δύναμη που διεγείρει τις παγωμένες του οργανισμού αιθερικές δυνάμεις, που δίνουν στα φυσικοκύτταρά μας σφρίγος και ζωή. Αντίθετα η αδελφή της μαύρη κοιμίζει και ναρκώνει τις μέσα μας δυνάμεις και δεν αφήνει τη ζωή ελεύθερα να αντλεί αυτά που έχει σαν ανάγκη της. Ο άσπρος μάγος σαν στρατιώτης του καλού δίνει με την ψυχή του τις δυνάμεις, που χρειάζεται ο άνθρωπος στη φυσική παράστασή του. Αντίθετα ο μαύρος μάγος, ναρκώνει τις μέσα μας δυνάμεις και κόβει με κάθε τρόπο την απορρόφησή τους από το φυσικό μας σώμα, που τις γυρεύει για να ζήσει. Όποιος διαβάσει το βιβλίο αυτό θα πάρει θέση στον εξοντωτικό αγώνα ανάμεσα στο πνεύμα του καλού και του κακού. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)
ΕΞΗΓΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ Ν. ΜΑΡΓΙΩΡΗ